New Year's Resolution

Happy new year to everyone. I am in Cyberjaya, Malaysia now. Please work with me this year and produce a lot output. It has been six days since new year's day and I want to do a blog every day but I certainly have not. But starting today I definitely will. Now going back a little. On New Year's Day we went to our favorite Moroccan restaurant Marakkesh. I had to chicken tagine it was very delicious and reasonable only 14.50 ringgit with a drink. Afterwards we enjoyed a mint shisha. It was my first time to have shisha also and it was also very reasonable at 10 ringgit. Smoking shisha from an exotic water pipe is quite the experience. I felt like a sultan or something. After lunch we went to 99 Speed Mart my favorite store around here. I got some kaya jam bun, dish washing soap, cake and tea. That is it for now thank you for reading my blog.  
皆様、新年あけましておめでとうございます。私は現在、マレーシアのサイバージャヤにいます。今年も一緒にたくさんの成果を出していきましょう。お正月から6日が経ち、毎日ブログを作りたいと思っていますが、そうではありません。しかし、今日から私は間違いなくします。元旦に、私たちはお気に入りのモロッコ料理レストランMarakkeshに行きました。私はタジンを鶏肉にしました、それは非常に美味しく、飲み物と一緒にわずか14.50リンギットでした。その後、ミントシーシャを楽しみました。シーシャも初めてでしたし、10リンギットでも非常にリーズナブルでした。エキゾチックな水パイプからシーシャを吸うのは、かなりの経験です。スルタンか何かのように感じました。昼食後、私たちはこの辺りでお気に入りの店である99 Speed Martに行きました。カヤジャムパン、食器洗い石鹸、ケーキ、お茶を買いました。私のブログを読んでくれてありがとう。

Comments

Popular posts from this blog

New Start Back In Chiang Mai