I Have Changed

Cyberjaya is famous for low public transport services. You need a car or dispatch service. Looking at Google map there is a bus surprisingly 520 that goes to the main train station. I tried it the other day and it worked very well. Then I found out that I can take the 506 to a big shopping mall l0l Puchongjaya Mall. Then at Puchongjaya station I can take the LRT to Masjid Jamek and walk to Chinatown in Kuala Lumpur that is so great. I will try that next time yeah! And today is a new start for me I used to be a certain way that was not good. I was easy to give up on something and quit. I would try to do something and if I could not do it successfully I would quit. Well today marked a change for me. I was trying to make a new lesson package on the PalFish app yesterday and I could not do it and I was very frustrated. I tried several times and just could not do it. So today I woke up and decided another approach I would look at a successful tutor's profile see what they do. I had a look and I saw that he had several lesson packages. He had one lesson but several packages that is exactly what I want to do. So I went back to my homepage and I found that there was an edit button on my lesson list. I had a try with the edit button and I was able to make a new lesson package today. I am very happy about this I did not quit I tried something else and I reached my goal. Thank you very much for reading my blog. You can find me here. https://www.facebook.com/aaron.pierson.73 https://www.youtube.com/channel/UCCDBwAxFP1IVnKf_WCNj1kg?view_as=subscriber
サイバージャヤは、低公共交通サービスで有名です。車または発送サービスが必要です。 Googleマップを見ると、520番のバスが中央駅に向かっています。先日試してみましたが、とてもうまくいきました。その後、506が僕らを大きなショッピングモールであるプチョンジャヤモールに連れて行くことができることがわかりました。それからプチョンジャヤ駅でLRTに乗ってマスジッド・ジャメに行き、クアラルンプールのチャイナタウンまで歩いて行くことができます。もちろん僕は次回それを試してみます!そして、今日は僕にとって新しいスタートです。私は以前は良くない事をしていた、それは私は簡単に何かをあきらめて辞めていました。私は何かをしようとするだろうし、うまくできなかったらやめるだろう。でも、今日は私にとって変化をもたらしました。昨日、PalFishアプリで新しいレッスンパッケージを作成しようとしていましたが、それを行うことができず、非常にイライラしていました。何回か試しましたが、できませんでした。でも今日目が覚めて からすでに成功した家庭教師のプロフィールを見て、彼らが何をするかを見るという 今までとは違う別のアプローチを僕はやった。

(新しくやってみた事:見てみると、彼にはいくつかのレッスンパッケージがあることがわかりました。彼には1つのレッスンがありましたが、いくつかのパッケージはまさに私がやりたいことです。だから私は私のホームページに戻って、レッスンリストに編集ボタンがあることがわかりました。編集ボタンを試してみたところ、今日新しいレッスンパッケージを作成することができた)

私はこれに非常に満足しており、やめずに他のことを試して目標を達成しました。

私のブログを読んでくれてありがとう。

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

New Start Back In Chiang Mai