Comparing PalFish To Cafetalk

I recently started tutoring on PalFish a Chinese education application. Honestly I am really surprised at the differences. Let's have a look at the differences between the two. Online took a long time to set up with Cafetalk first getting a Japanese bank account and then setting up Skype. It took me at least six months to earn $100 how ridiculous. My first amount I got paid was $30 now that is low. During the first six months I was penalized for missing a lesson. The penalty is quite harsh first they took my profile off the website for a day so I could not make any money then they took me off online standby status which also is a way to make it very difficult for you to make any money. Then they wrote a negative comment on my profile so that effected my status to possible students interested in having a lesson with me. Students see a negative comment and they do not want to have a lesson with you. Thanks a bunch for the support Cafetalk. HOW BAD AND HOW NEGATIVE. On PalFish this kind of punishment does not happen they plain and simply just take some money from you which makes sense. No taking away money making opportunities from the tutor. Also with PalFish the user can be more casual and does not need to download Skype. If the student wants to just call a tutor for 5 minutes that is fine. Just make the call don't need to make an appointment or anything. That is so great not needing to have to make an appointment. I had one Chinese English teacher call with his students so his students could get speaking practice with a native English speaking teacher. It was very nice. The ability of the student to just call a tutor not needing to make an appointment and not needing to download Skype is very convenient. Therefore PalFish is by far more useful than Cafetalk end of story. You can find me here https://www.facebook.com/aaron.pierson.73 https://www.youtube.com/channel/UCCDBwAxFP1IVnKf_WCNj1kg?view_as=subscriber

私は最近、中国の教育アプリケーションであるPalFishの個人指導を始めました。正直、私はその違いに本当に驚いています。 2つの違いを見てみましょう。オンラインでは、最初に日本の銀行口座を取得してからSkypeをセットアップするために、Cafetalkをセットアップするのに長い時間がかかりました。 100ドルを獲得するのに少なくとも6か月かかりました。私が最初に受け取った金額は30ドルでしたが、これは低額です。最初の6か月間、レッスンを逃したことで罰せられました。ペナルティは非常に厳しいので、最初に1日間ウェブサイトからプロファイルを削除したため、お金を稼ぐことができませんでした。その後、オンラインスタンバイステータスを解除しました。それから彼らは私のプロフィールに否定的なコメントを書いたので、私と一緒にレッスンを受けたいと考えている可能性のある学生に私のステータスが影響を受けました。学生は否定的なコメントを見て、彼らはあなたとのレッスンを望んでいません。 Cafetalkの素晴らしいサポートに感謝(サーカスティック)。PalFishでは、この種の罰は発生せず、単純にあなたからお金を取ります。家庭教師から収入源の機会を奪うことはありません。また、PalFishを使用すると、ユーザーはよりカジュアルになり、Skypeをダウンロードする必要がなくなります。学生が家庭教師に5分間電話をかけたいだけの場合だって問題ありません。電話をかけるだけで、予約などをする必要はありません。約束をする必要がないのはとても素晴らしいことです。彼の生徒たちがネイティブの英語を話す先生と話す練習をすることができるように、私は彼の生徒たちと中国の英語の先生の呼び出しを1回受けました。とてもよかった。予約をする必要がなく、Skypeをダウンロードする必要がない家庭教師を呼び出すだけの学生の能力は非常に便利です。したがって、PalFishはCafetalkよりもはるかに便利です。

Comments

Popular posts from this blog

New Start Back In Chiang Mai