Smile and response I miss Malaysia 笑顔とレスポンス

I definitely want to return to Malaysia. I will leave this site once my trial is over. People in Malaysia will return English with a smile when they see you, and honest accounting (several times at Bukit Bintang and once at  Wangsa Maju) Blessed people will surely respond, and a wonderful smile. That smile is not a friendly smile but a full smile (I think). The other Asians I know are Japan and China, but they seem to have high hurdles about talking and smiling with strangers. Oops, my country is like that. Hahaha (except Hawaii and the West Coast) Next I am going to Japan. I want to share my smile with everyone in Japan. For the time being, I found a cheap hotel in Nishinari, Osaka. Meet me in Japan! Please contact me. It is ok I won't bite you! Hahaha! See you again Malaysia I will always miss your smile.

必ずまたマレーシアに戻りたい。そろそろ僕のトライアルが終わるので一度ここを去ります。マレーシアの人々は目が合うと笑顔で片言の英語を返してくれる、そして正直な会計(ブキビンタンで数回とワンサマジュで1回ぼられました 苦笑)会う人会う人が必ずレスポンスをくれるし、そして素晴らし笑顔なのだ。その笑顔は愛想笑いじゃなくて満面の笑み(だと思う)。

私の知っている他のアジアは日本と中国だが、彼らは見知らぬ相手と話す事や笑顔についてハードルが高いようすでした。おっと ! ある意味私の国もそうです ハハハ😁(ハワイや西海岸を除いて)

次は日本へ行きます 日本の皆さんに僕の笑顔を分けてあげたいな。

とりあえず安宿を大阪の西成にみつけました。日本の皆さん僕と会おう! 是非連絡くださいね。
大丈夫僕は噛み付いたりしません。ハハハ😁






😀AAA Channel😀Aaron Pierson😃
英会話の短い体験コース★価格 20分 800JPY★支払い方法ペイパル★Skype:alohatc5


https://www.facebook.com/aaron.pierson.73 https://www.linkedin.com/in/aaron-pierson-b298a8172/


Twitter @alohatc1/Instagram alohtac1/email honmenlu@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

New Start Back In Chiang Mai