My Frog Hunting Experience With My Relatives

I will never forget my frog hunting experience in Louisiana. First off my uncle had an accident before we went frog hunting. A few days before he had cut his thumb off in a construction accident. Kinda crazy! Even after the accident my uncle still wanted to go frog hunting. I was quite amazed that he still wanted to hunt frogs after losing his thumb but that is my uncle he keeps his word. When hunting these huge bullfrogs we would use a pellet gun or a small caliber rifle. Now these bullfrogs are no joke their bodies are 6 inches long and their legs are even longer. We shot a few frogs that day and brought them home to be gutted and cooked. My aunt was up to the task and she gutted these frogs and took their skin and legs off. With frogs you eat their legs. In Louisiana where I was they like to fry the frog legs. My aunt would put the legs in a flour and egg batter then put them in a well oiled frying pan to be fried crispy on the outside and tender on the inside. So delicious! I have heard of frog leg soup but to me that does not seem delicious.  Eating frog legs is mainly popular in the Southern part of the United States. Thank you very much for reading my blog. You can find me here. https://www.instagram.com/aaronnomado/?hl=en

私はルイジアナでのカエル狩りの経験を決して忘れません。カエル狩りに行く前に、まず数日前に叔父が事故に遭いました。建設現場でで親指を切り落とすという事故。ちょっとクレイジー!事故の後でも、私の叔父はまだカエル狩りに行きたかった。私は彼がまだ親指を失った後もカエルを狩りたいと思っていたのに驚いたが、それは私の叔父が自分の言葉を守っていることだ。これらの巨大なウシガエルを狩るときは、ペレット銃または小口径のライフル銃を使用します。今、これらのウシガエルは冗談ではありません、彼らの体は6インチの長さであり、彼らの足はさらに長くなっています。その日、私たちは数匹のカエルを撃ち、それらを家に持ち帰り、全焼して調理しました。私の叔母は仕事に任せていたので、彼女はこれらのカエルを、皮膚と足を外しました。カエルの足を食べます。私がいたルイジアナでは、カエルの足を揚げるのが好きです。叔母は足を小麦粉と卵の衣に入れてから、よく油を塗ったフライパンに入れて、外側をカリカリに揚げ、内側を柔らかくしました。とてもおいしい!私はカエルの足のスープを聞いたことがありますが、私にはそれは美味しくないようです。カエルの足を食べることは、主にアメリカ南部で人気があります。私のブログを読んでくれてありがとう。ここで私を見つけることができます

Comments

Popular posts from this blog

New Start Back In Chiang Mai