The Adventure To Cyberjaya, Malaysia

We started out from Chinatown in Kuala Lumpur to Cyberjaya about 2 hours south. Everything was going great we caught the bus in Chinatown really fast and we were on our way. We got all the way to our transfer stop at the Tesco Extra in Puchong Utama. We did a little shopping there and then we went to the bus stop to wait for the bus. While waiting for the bus it started to rain a little. We were waiting for awhile and a car comes up to the bus stop and a woman sticks her head out of the car and says here's an umbrella for you. I told her we are ok but thank you very much. Then she really insisted and kept on insisting so I finally took the umbrella from her. We waited another 10 minutes and then another car drove up. This time a man got out of the car and approached us. He asked me do you have the car pick up app Grab? I said no. Then he asked us where we were going. I told him Cyberjaya and he said get in my car I will drive you there. So Howie drove me and my wife all the way to front entrance of our condominium that we are renting in Verdi Eco-dominiums. I think a little bit of a nice story. Howie also gave me and my wife bottles of water. Below are pictures of the umbrella and a bottle of water Howie gave to me. You can find me here. https://www.facebook.com/aaron.pierson.73 https://www.youtube.com/channel/UCCDBwAxFP1IVnKf_WCNj1kg?view_as=subscriber https://www.instagram.com/aaronnomado/ https://twitter.com/alohatc1

クアラルンプールのチャイナタウンからサイバージャヤまで公共のバスで約2時間 50km 南に出発しました。すべてが順調に進み、チャイナタウンでバスに非常に速く乗れました。プチョン・ウタマのテスコ・エクストラにある乗り継ぎの停留所に着きました。そこで少し買い物をした後、バス停でバスを待ちました。バスを待っている間、少し雨が降り始めました。私たちはしばらく待っていましたが、車がバス停に近づき、女性が車から頭を突き出し、ここにあなたのための傘があると言いました。私たちは大丈夫だでもどうもありがとう。と言いましたが、それから彼女は本当に強く主張し、主張し続けたので私は最終的に彼女から傘を取った。さらに10分待っていたら別の車が近づいてきました。今回は車から降りて私たちに近づいた男。彼は私に、車を拾うアプリGrabを持っているかと尋ねました。私はノーと言った。それから彼は私たちにどこへ行くのか尋ねました。私は彼にCyber​​jayaと話しました、そして、彼は私に 車に乗りなさいあなたの場所まで私は運転すると言いました。車には彼の妻と2人の愛らしい娘さんが載っていた。それで、ハウィー(親切な男性の名前)は私と妻を、ヴェルディエコマンションで借りているマンションの正面玄関まで運転しました。これはマレーシアの方の親切に触れたちょっといい話だと思います。ハウィーはまた、私と妻に水のボトルをくれました。以下は、ハウィーが私にくれた傘と水のボトルの写真です。


Comments

Popular posts from this blog

New Start Back In Chiang Mai